2010. január 25., hétfő

Szalagavató

Nem voltam az idei szalagavatón (a múlt szombaton volt), de tavaly szinte triplán, és egyébként is szoktam lenni. Imádom nézni a csajokat, egyfelől hogy milyenek, mert van rajtuk mit nézni, másrészt, hogy mit összeképzelnek magukról, és azt mind fel is pakolják magukra ruhában, kencében meg műmosolyokban. Szóval tényleg bámulnivalók. De hát nem egyértelműen pozitív érzésekkel, ez talán már ennyiből is kiderült.



Már évekkel ezelőtt letöltöttem magamnak egy ilyen divatfotós képet, mert ez a típusesemény jutott róla eszembe akkor is, elneveztem, LIBÁK VONULÁSA: gondoltam, egyszer majd írok róla valamit. Valami szalagavatósat vagy ballagósat. És idén talán nincs, aki agyonverjen érte, nincs osztályom; illetve ki tudja, érzékenyek és vérmesek az idei végzős leánykák is. Csak ide ne tévedjen valamelyikük, mármint erre a blogra, mert akkor nekem annyi.

De bátor vagyok.

Nincsenek megjegyzések: