2010. április 7., szerda

Somogyi József emeletesei


Tavaly júliusban írtam ide egy valamit, Három gráciák volt a címe, az az élmény volt az alapja, hogy a Kálvária téren álló hármas szobor nyakában ült egy-egy csöpp leányka és én imádtam ezt. Ma viszont a Patakyban jártam, ott még két napig Somogyi-emlékkiállítás van, olyan kisplasztikák (meg néhány nagyobb), hogy kiszédültem onnan semmi perc alatt. Hihetetlen! - és ezt az embert a martinászaival próbálták szívatni, diszkreditálni a rendszerváltás után! De jól megadta nekik! - Na, hazajövet megnéztem a neten, található-e ott ezekből a Somogyi-művekből bármi is, és természetesen nem, Pepe, ennyit a neten biztosan átöröklődő világkultúráról - viszont találtam ezt: nagyon másképp, Lovacskázók címmel, már nagyon régen megcsinált valami olyasmit, amit én "emeletes gráciáknak" neveztem fűzfaköltői hajlamomban. És most ideteszem, ha bírom, ezt a szoborfotót.

Nincsenek megjegyzések: