2008. december 6., szombat

Mikulás

Ne haragudjatok, ezt most muszáj ide beraknom! Még mielőtt valaki téves következtetést vonna le: nem én csináltam, hanem a Magyar Képregény Akadémia oldaláról szedtem le, mert baszottjó szerintem! Jó Mikulást!

(Apropó képregény: holnap Hungarocomix van a Gödörben. Leírni is irtózom a hely nevét, de tekintsünk el most ettől, és különben is, lássuk be, a Gödörben néha vannak jó programok, ez is egy ilyen alkalom, én ott leszek, remélem, találok is valami fasza képregényt, elvégre hatalmas a választék magyar és külföldi comicból. Nemtom, érdekel-e bárkit a dolog, de minden esetre ez most itt egy afféle reklám. Ennyi.)

1 megjegyzés:

barna írta...

Hogy a Gödörben vannak jó programok is, azt mások már szerintem rég belátták, csak neked megy ilyen nehezen.

De, más: tényleg kiváló ez a Mikulás-zombi triptichon. Köszönet érte.

Jó Mikulást hát mindenkinek! (Aki ma megkeres ((és meg is talál, mert az lesz a nehezebb)), az kap tőlem egy szaloncukort.)

De csak ma. Akció van.